Vastutustundlikus hasartmängus osalemisel on oluline omada soodsat kogemust. Alati on võimalus, et ilmnevad uued probleemid ja päringud, mis vajavad kiiret lahendust. Casumo võime pakkuda teadlikke vastuseid ainulaadsetele tarbijaprobleemidele on aidanud kaasa ettevõtte kasvavale populaarsusele.
Oletame, et panustajad peavad kasiinoga ühendust võtma. Sel juhul pakub veebisait an e-posti aadress ja füüsiline postiaadress ning ühendused kasiino kontodega erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel. Kahjuks pole praegu telefoniabi, millele pakkujad saaksid juurde pääseda. Sellegipoolest on iga klienditeenindusmeeskonna liige sõbralik ja abivalmis.
Abi saamiseks on kaks võimalust:
Need kanalid võivad vastata ja käsitleda kõiki panustajatel tekkivaid küsimusi tehnoloogilisest keerukusest põhiküsimusteni. Casumo pakub tuge seitse päeva nädalas, 24 tundi ööpäevas.
Casumo ei paku telefonituge, mis on ebatavaline. Siiski kompenseerib see kasuliku reaalajas vestluse võimalusega. Samuti pakub see teie mugavuse huvides mitmekeelset abi.
Casumo sisaldab ka üht põhjalikumat KKK jaotist, mis vastab kõigile teie haldusküsimustele.
Sarnaselt Casumo veebisaidi avalehele puudub tugilahendustel sellise massilise globaalse ettevõtte jaoks vajalik mitmekesisus. Siiski on mõistlik eeldada, et see aitab Casumol jõustada rangeid piiranguid oma piiratud riikides ning edendada turvalisi ja vastutustundlikke hasartmänge.
Peamised tugikeeled on järgmised