October 31, 2023
Kim Kardashiani kaubamärk SKIMS on sõlminud mitmeaastase partnerluse NBA, WNBA ja USA Basketballiga, muutes SKIMSi nende organisatsioonide ametlikuks aluspesupartneriks. Tehing hõlmab suuremat meediakajastust liiga platvormidel ja väljaku virtuaalseid reklaame rahvusringhäälingu ajal.
SKIMS, mille väärtuseks hinnati hiljuti 4 miljardit dollarit, on laiendanud oma pakkumist, et hõlmata ka meestekollektsiooni. Kollektsioon lansseeriti NBA tähtede mängija Shai Gilgeous-Alexanderi osalusel. Osana partnerlusest kavatsevad SKIMS ja NBA teha koostööd sellistel tunnusüritustel nagu NBA tähtede nädalavahetus ja detsembris toimuv hooajasisene turniir.
Alates selle turuletoomisest 2019. aastal on SKIMS kasvanud vormirõivaste pakkumisest puhkerõivasteks, sealhulgas pidžaamadeks ja dressipüksteks. Juulis lõpetas SKIMS Wellington Managementi juhitud 270 miljoni dollari suuruse rahastamisvooru.
Kokkuvõtteks võib öelda, et partnerlus SKIMSi ning NBA, WNBA ja USA Basketballi vahel tugevdab SKIMSi positsiooni juhtiva aluspesubrändina. Suurenenud meediaväljavaade ja koostöö võtmeüritustel on SKIMSil kavas veelgi laiendada oma haaret ja mõju selles valdkonnas.
Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.