Panustamine Super Bowl vÔrgus
Parimad kasiinod
Super Bowli ajalugu
NFL kĂ€ivitati esmakordselt 1920. aastal, kuid Super Bowli ĂŒritust ei peetud enne neli aastakĂŒmmet hiljem. RĂŒhm Ă€rimehi ĂŒritas 1960. aastal omandada jalgpallifrantsiise, kuid nad ei vĂ”tnud kunagi NFL-i ĂŒle. Selle asemel asutasid nad AFL: American Football League. JĂ€rgmise paari aasta jooksul vĂ”istlesid AFL ja NFL mĂ€ngijate ja fĂ€nnide pĂ€rast. Kuid asutajad jĂ”udsid 1970. aastal ĂŒksmeelele ja ĂŒhendasid liigad.
15. jaanuaril 1967 toimus esimene Super Bowli turniir, kus osalesid Kansas City Chiefs AFL-ist ja Green Bay Packers NFL-ist. Sel ajal mĂŒĂŒdi pileteid keskmiselt 12 dollari eest ning mĂ€ng kogus ligi 61 000 fĂ€nni. Packers vĂ”itis Chiefsi 35:10. Seda korraldati Memorial Coliseumis, seda peeti AFL-NFL maailmameistrivĂ”istluste mĂ€nguks ning seda edastasid NBC ja CBS. Hiljem muudeti nimi Super Bowliks.
II hooaeg ja edasi
1968. aastal alistas Packers Super Bowl II mĂ€ngus Oakland Raidersi 33:14. Paljudes silmis ei suutnud AFL-i meistrid NFL-i parimaid vĂ”ita. Ăhes suurimas hĂ€das alistas AFL-i tĆĄempion New York Jets 1969. aastal Baltimore Coltsi (NFL) 16:7. Super Bowli populaarsus kasvas pĂ€rast AFL-NFL-i ĂŒhinemist jĂ€tkuvalt. 70ndatel domineerisid kolm meeskonda, Dallas Cowboys, Miami Dolphins ja Pittsburgh Steelers.
LÀbi Super Bowli ajaloo on poolajaga kommertsreklaamid olnud tohutu atraktsioon. Esialgu esinesid sellises meelelahutuses astronaudid, sÔjavÀeÔppused ja marsibÀndid. Aja jooksul on see dramaatiliselt muutunud, mistÔttu on kaasatud esinejad, nagu popstaarid, rokkbÀndid ja Broadway lauljad.
TÀnu sellele on Super Bowli reklaamid USA televisiooni meistrivÔistluste seas kÔige kallimad. NÀiteks maksis 30-sekundiline reklaam 2016. aastal peaaegu 5 miljonit dollarit.
Ameerika jalgpallist
Professionaal Ameerika jalgpall liiga on asutanud eranditult 32-meeskonnaline NFL - National Football League. Rohkem kui 50% kÔigist USA telemajapidamistest vaatab NFL-i meistrivÔistluste mÀngu Super Bowli.
USA-s on Super Bowli pĂŒhapĂ€ev toidutarbimise poolest tĂ€nupĂŒha jĂ€rel teisel kohal. Reklaamijatel on keelatud kasutada terminit Super Bowl turunduslikel eesmĂ€rkidel. SeetĂ”ttu leiavad ettevĂ”tted sellele viitamiseks tavaliselt loomingulisi viise, nĂ€iteks Big Game.
Super Bowli identifitseeritakse Rooma numbrite jÀrgi, kuna jalgpallihooaeg kestab kaks kalendriaastat. Siiski vÔib toimumiskoht igal aastal muutuda. Kaks esimest Super Bowli vÔitnud Green Bay Packersi treeneri Vince Lombardi auks autasustatakse meistrimeeskonda Vince Lombardi karikaga.
Meeskonnad
Ainult ĂŒks meeskond on vĂ”itnud Super Bowli oma kodustaadionil: Tampa Bay Super Bowl LV-s. Kuus Super Bowli vĂ”itu on vĂ”itnud nii New England Patriots kui ka Pittsburgh Steelers, mis on meeskondadest kĂ”ige rohkem. San Francisco 49ers ja Dallas Cowboys on mĂ”lemad vĂ”itnud viis mĂ€ngu.
Kummagi viis Super Bowli kaotanud New England Patriots ja Denver Broncos jagavad enim Super Bowli kaotuste rekordit. Patriots on osalenud 11 Super Bowlis, rohkem kui ĂŒkski teine meeskond. MĂ”ned meeskonnad, nagu Cleveland Browns, Jacksonville Jaguars, Houston Texans ja Detroit Lions, ei ole veel Super Bowlis osalenud.
Miks on Super Bowl populaarne?
PÀrast legaliseerimist Interneti-spordikihlvedude saidid enam kui 50% USA osariikidest jÔudis Super Bowli panustamine 2021. aastal rekordkÔrgustele. Spordi online-turniiridele panuse tegemine on sama lihtne kui nutitelefonis rakenduse avamine. Miljonid inimesed teevad oma panused veebis mobiilisÔbralikes spordiennustustes.
Asi pole aga spordikihlvedude operaatorite kasumis. Nad investeerivad nii palju turundusse, et sihtida kasvavat arvu spordifÀnne, kes ei jÀta kunagi vahele nÀiteks Cincinnati Bengalsi ja Los Angeles Ramsi matƥe.
Kihlveokontori turundus kasvab iga pĂ€evaga ja spordiennustuste Ă€kiline legaliseerimine riigis on vĂ”imaldanud spordiennustustel registreerida tohutu kliendibaasi. Super Bowl 56 on hasartmĂ€ngude pakkujate viimane vĂ”imalus end innukatele mĂ€ngijatele mĂŒĂŒa.
PĂŒĂŒdes konkureerida klientide pĂ€rast, pakuvad kihlveod boonuste nĂ€ol vastupandamatuid tutvustusi. MĂ€ngu populaarsusele on kaasa aidanud ka tasuta panuste kĂ€ttesaadavus, demomĂ€ngud ja spordiliigadele panustamise lisakrediidid.
Kuidas panustada Super Bowlile
Super Bowli hooaja lÀhenedes tehakse teatavaks kaks esimest meeskonda ja spordiennustused hakkavad oma ridu vÀlja andma. Need read ei ole fikseeritud ega lÔplikud. Spordiennustuse operaatorid pakuvad kÔik vÔimaliku panustamise vÔimalused ja mÀÀrata sporditurniiride nimekirja koefitsiendid.
Superkaussi vĂ”idukoefitsiendid vĂ”ivad muutuda vahetult enne sĂŒndmuse algust. Kui koefitsiendid on seatud parema hinnaga, on soovitatav need vĂ”tta vahetult enne liini liikumist.
Panuste tĂŒĂŒbid
Super Bowlile panustamiseks on palju vÔimalusi:
- Kombineeritud punktisumma
- Milline meeskond mÀngu vÔidab (Moneyline)
- Meeskond, kes punkti katab, levib
- Meelelahutuslikud rekvisiidid
- Mitu panust ĂŒhele sedelile (parlays)
MĂ€ngijad saavad panustada jĂ€rgmisele NFL-i sĂŒndmusele vĂ”i panustada mĂ€ngu arenedes (in-play vĂ”i live panustamine). Moneyline on kĂ”ige populaarsem tĂŒĂŒp jalgpalliennustus. MĂ€ngijad peavad lihtsalt valima meeskonna, kes vĂ€ljub Super Bowli vĂ”itjana.
Otsene panus pÔhineb NFL-i koefitsientidel. Igas usaldusvÀÀrses online kihlveokontoris tÔstetakse Superbowli koefitsiente esile kui Cincinnati Bengals +105, Los Angeles Rams -115 ja nii edasi. Negatiivset mÀrki (-) kasutatakse alati lemmikute puhul, positiivset mÀrki (+) aga allajÀÀjatele.
Ăks kohe makseviisid online spordiennustustes on krĂŒptovaluuta. VĂ€ljamaksmine vĂ”ib veidi aega vĂ”tta, eriti kui iga vĂ”itja ĂŒritab raha vĂ€lja vĂ”tta. KĂ”ige tĂ€htsam on see, et mĂ€ngurid ei tohi panustada rohkem, kui nad saavad lubada kaotada. Soovitatav on panustada vĂ€ikestele summadele mitu korda, kui panna korraga mĂ€rkimisvÀÀrne summa.