Meistrivõistlused, Wimbledon on üks suurtel sporditurniiridel maailmas, meelitades fänne igast nurgast. Statista andmetel kogunes 2019. aasta Wimbledoni meistrivõistlustel 500 397 külastajat, mis on rohkem kui 2018. aasta Wimbledonis, kus osales 473 169 fänni. Kui rääkida televisioonist, siis 2018. aasta meistrivõistluste telesaadete ulatus oli ligikaudu 26 miljonit (BBC) ja 29,42 miljonit (ESPN). Need numbrid näitavad, et Wimbledon on tõepoolest populaarne.
Lisaks fännidele on Wimbledonil ka online-spordikihlvedude saitidel, kus panustajad panustavad ka oma lemmikmängijate ja -meeskondade peale. Huvitav on see, et tänapäeval ei panusta mängurid mitte ainult populaarseid spordialasid, nagu jalgpall ja ainult korvpall, hõlmavatele sporditurniiridele, vaid panustab tohutul hulgal ka tennisele. Mis teeb Wimbledoni kihlveomaastikul populaarseks?
Noh, tennisel ja eriti Wimbledonil on tohutu jälgijaskond. Suur hulk tennisefänne, kes meistrivõistlusi jälgivad, on panustajad. See tähendab, et nad panustavad spordiürituse ajal kindlasti.
Lisaks on tänapäeval palju Wimbledoni kihlveosaite, nii et tennisehuvilised saavad adrenaliini üles pumbata, pannes raha oma lemmikmängijate ja -meeskondade peale. Lisaks Wimbledoni kihlveoturgude kihlveokontorite kättesaadavusele on turniiril palju matše, millele panustada – iga matš erinevate turgudega.